Sunday, 20 November 2011

first time!!

assalamualaikum....
wahhhhhhh.. hari ni bgun pkul 6.45 pg..
nk buat hape hujung2 mggu ni bgun awal sgt??
nk mkn nsik lmak dm??
oh no.. aku sggup korbankan kelazatan nasik lemak dm demi kelazatan tdorku....hihi.. bruk toi peqangai..
lpas tapau nsik lemak, trun mkn sma2 dgn cik si dia..ehem2~~ ( gedik sgt ko nyah!)
pastu start la pengembaraan ke sentul untuk menadah muka..
make up artis kite aka kwn skolah menengah kite dah tggu kt dpn gate.. pastu knvoi sme2.. meredah gerimis.. fuhhh!! all out!!
smpai awal btoi, tba2 mto cik si die kite terpancit tyar.. ala.. cian die.. kne g cari nombor tukang baiki kat tepi2 jalan tu.. nsib baik ada.. kalau x.. msak la kau nyah.. dah la ari ahad.. kan? kan? kan?
pastu kite pon lepaking kat kdai mamak kat putra majestic tu ngn kwn tite.. ada la segerombolan abg2 polis
 ( mude2 gitew.. auww2).. dok tgk2 kat kiteorg.. hah!! perasan sgt kan !!
tiba2 diorg bgun n sorg tu bg kite tisu ada no fon die.. hahha.. klasik btoi cra dia ngorat habaq hang!
 lpas tu dlm kul 9 lebih kite pon naik kat butik tu ngn kwn kite.. start la make up session..
wahh!! boleh tahan jgak la penatnya menempek muka.. hihi.. lpas siap, akak tu ckp kite kne pkai bju pgantin untuk sesuai kan ngn muke.. maka kite pon pkai je.. lpas tu paki crown n vail bagai.. hahaha
ase xleh bergerak..hukhuk. sbb ketat kat perut.
and...................................
the time has come..
photoshoot time!!
kite xpnah photoshoot, maka bila disuruh buat pose, kite pon xpndai.. cian kite..
lpas snap!
snap!
snap!
maka siap sudaaa bah!
keras je pose kite.. sob2..xda ka org sudi ajar??
lpas kite tukar bju kite pon berangkat la pulang sbb mata dah berat.. n blik smbung hibernate kat blikku syurga ku..
tu la pengalaman kite first time photoshoot.. model2 lain mgkin rase biasa je kan.. tp kite neves wooo!!
 picc??
hhahaha.. harusla yg ni mcm bkn kitew!!
sory :-(





 next time okay??
hehe.. MUA kite DIANA xkasi expose lg.. xsuprise nti.. hihi^^!!
daaaaaa..


p/s: hakikat yg harus ditelan hidup2 ari ni: kak tu ckp kite ada lemak bwh dagu, pipi lebar, tembam!! uwaaaaaaaaaaa!!! menyesal dhulu pendapatan , menyesal kemudian buruk padahnya!



2 comments: