Saturday, 24 March 2012

a journey to knduri kawen

assalamualaikum..
sabtu (24 mac) iaitu semalam, adalah tarikh bahagia untuk kakak rumate ku, hadikah.. jumaat kami dah menyibukkan diri kat umah si hadikah ni kat SG.BULOH. 
xlarat citer banyak, layan ja pic::
muahahha.. pic yg bikin konntrevesi kt fb!

sampai2 ja kami ditugaskan buat bunga teloq a.k.a bunga pahar


 petang cikit kami p jalan2 kat lombong depan umah dikah ni.. chantekk sgt view


 yg bju pink: xsabarnya nk kwen...(thinking)


rumate<3.. jd jgk wt self timer,mula2 failed, nmpak bontot ja, bontot siapakah? tettt


 tempat kami mkn laksa n abc


 x sempat ambik pic laksa sbb sampai mkanan terus menckik


 abc def


 ok, blik umah, lpas magrib terus mengabdikan diri gubah hantaran dgn fresh flower..


 tekun


 tekun 2

x sangka kami ada bakat


 coklat


 kasut


 eh, buah lagi.. banyak lagi hantaran, 11 smuanya.. tapi yg kat atas ni sume by me


pengantin lpas akad nikah

pengantin yg gojes, masa ni single lagi, sbb sblum akad nikah pic ni..hehhe
bedebar - debar kan?



 pic sanding?  hehe.. satu pon xlekat dlm kmera ni..kah2..

jadi letak je la pic kami bersanding

~the end~




Sunday, 4 March 2012

kalau dapat ni...

sakit perut yg teramat.. dari pg smpai skg x mkn lagi.. xda slera..
tp lau dpt mkn ni mgkin bselera.. mna nak dpt cmni???.. any one?? mak... sobs :'(


megi..